Ghid de inchiriere in 2022: auto sigur si confortabil in Cluj

Ghid de inchiriere in 2022: auto sigur si confortabil in Cluj

9 Dec. 2021

Bucurati-va de calatorii faine cu autoturisme elegante in Cluj Napoca si nu numai! 

Ne-am gandit sa realizam un ghid de inchiriere in 2022, cu accent pe autoturisme de calitate, perfecte pentru calatori de ocazie, turisti profesionisti, oameni de afaceri, antreprenori, fotografi, ghizi si orice sofer cu nevoi auto stringente. Ei au nevoie de siguranta, profesionalism si liniste. Toate cele trei elemente sunt complementare. Ele lucreaza impreuna pentru a seta contextul favorabil unor experiente auto placute. 

In 2022, incertitudinea pare sa fie la ordinea zilei. Totusi, majoritatea romanilor s-au obisnuit cu ea. Adaptabilitatea a devenit cheia succesului. Firmele romanesti au inteles acest mod esential de a face business in timpul pandemiei. Lucrurile sunt fluide si oricand, pe neasteptate, realitatea se poate schimba. Din acest motiv, noi am abordat cu profesionalism si precautie fiecare luna a anului 2021. Asa vom proceda si in 2022. Clientii Alfa merita cele mai bune servicii posibile, oricand apeleaza la noi. 

Ghid de inchiriere in 2022: Cum alegeti un autoturism bun?

Incepem luna decembrie cu un gand deschis catre anul 2022: eficienta maxima la fiecare interactiune cu clientii. Majoritatea persoanelor care urmeaza sa inchirieze autoturisme in 2022 in Cluj Napoca, vor sa fie intampinati de personal capabil sa livreze calitate. Indiferent de complexitatea cererii de inchiriere, clientii au nevoie de certitudini si nu promisiuni. Alegerea unui partener de drum implica o documentare serioasa. 
Am vrut sa redactam un ghid digital care sa raspunda la cateva intrebari. Acestea le-am primit de la clientii care au inchiriat masini de la noi. De asemenea, au fost cateva identificate de noi in forumuri si sectiuni de comentarii de la website-uri auto generale. 

1. Cum pot inchiria o masina?

Desi poate parea banala aceasta intrebare, ea este mai comuna decat credeti. Sunt foarte persoane care nu au inchiriat niciodata autoturisme si doresc sa stie cum decurge procesul. Ele au nevoie de autoturisme pentru a indeplini anumite obiective clare. Am intalnit oameni care inchiriau masini pentru a participa la evenimente sociale (nunti, botezuri, petreceri). 
Altii aveau nevoie de microbuze pentru a acomoda nevoile unor grupuri de turisti sau familii numeroase. Indiferent de motivul care v-ar determina sa inchiriati un autoturism, aveti nevoie de cateva informatii de baza. Ele pot fi extrem de utile.
Cum?
- Puteti inchiria masini online sau la sediul firmei care va intereseaza. Fiecare firma are propriul sistem de rezervare si predare/preluare masina. Va recomandam sa-l explorati cu rabdare si atentie. Acesta este un bun mod de a gasi un partener de drum onest. Nu va grabiti. Riscati sa dati peste oferte false si implicit sa aveti parte de experiente negative. 
Recomandare: discutati cu agentii firmei de rent. Ei va pot oferi informatii detaliate despre masina care va intereseaza si cum o puteti rezerva mai usor. Nu irositi aceasta optiune. Ea va poate ajuta mult. 

2. Care este cea mai buna firma de rent-a-car? 

Toata lumea vrea sa lucreze cu cel mai bun din domeniu. In ciuda acestei dorinte, nu este chiar atat de usor sa identificati liderul dintr-o industrie, chiar daca multi isi insusesc aceasta titulatura. Sunt firme mici si medii care investesc enorm in relatia cu clientii. Acestea au masini bune si fac tot ceea ce pot pentru a satisface nevoile clientilor care apeleaza la serviciile lor. Chiar daca nu figureaza in topuri de marketing sau campanii platite de PR, ele raspund chemarii de a fi cei mai buni. 
Din acest motiv, putem spune ca nu exista cea mai buna firma de rent-a-car deoarece toate incearca sa asigure servicii bune. Fiecare face tot cea ce poate pentru a dezvolta o clientela fidela si pentru a „castiga” clienti noi. Exista competitie in firme, insa ea naste calitate, de care se bucura persoanele cu nevoi clare de transport.

3. Servicii extra: cum identificati costurile?

Majoritatea firmelor de rent a car ofera clientilor acces la servicii extra. Acestea sunt dezvoltate pentru a preintampina anumite nevoi. De exemplu: daca un client vrea sa inchirieze o masina iarna pentru drumetii la munte, s-ar putea sa fie nevoit sa adauge rotilor lanturi (mai ales in zone cu zapezi abundente). In acelasi timp, daca o familie are un copil, masina trebuie echipata cu un scaun de protectie. Acesta are un cost suplimentar, care este absolut normal. 

Cum identificati costurile pentru aceste servicii extra? De obicei, serviciile extra sunt descrise in ultima etapa a rezervarii. Ele au costurile la vedere. Totusi, unele firme nu practica o politica de transparenta si clientii se trezesc cu costuri extra in contractele semnate. Nu este ok asa. La Alfa o sa primiti toate informatiile despre masina si serviciile accesate. Printre serviciile extra (optiuni) disponibile la Alfa o sa gasiti scaun pentru copil, GPS, Protectie START si Full Insurance. Ele pot fi adaugate cu usurinta autoturismului inchiriat. 

4. Contractul 

Fiecare contract de rezervare este diferit, pliat pe caracteristicile firmei emitente. Noi le recomandam tuturor clientilor sa citeasca cu atentie contractul de inchiriere. Fara graba. Fara stres. Clientul trebuie sa stie exact ceea ce plateste. Este important sa nu fiti surprinsi de clauze ascunse sau deja celebrele „stelute”.  Aveti grija de banii vostri cu o documentare atenta. 

5 Motive sa inchiriati o masina de la noi

In acest an, am avut placerea de a asigura clientilor acces la masini diverse. Parcul auto Alfa include modele de la producatori respectabili. Ne-am gandit sa intampinam nevoile clientilor. Asa ca am muncit din greu sa raspundem pozitiv la cererile primite. Uneori a fost greu dar mereu, indiferent de situatie, ne-am bucurat sa vedem clientul multumit. Pe fondul unei pandemii obositoare si acompaniata de restrictii diverse, firma noastra a fost alaturi de toti cei care au vrut autoturisme spatioase, elegante si sigure. 

Totusi, stim ca nu toata lumea ne cunoaste, ceea ce este absolut normal. In Romania, o sa gasiti foarte multe firme de inchirieri auto. Ele incearca sa fie in atentia oamenilor care ar putea avea nevoie, la un moment dat, de masini. Fiecare firma adopta strategii de optimizare in mediul digital si cel fizic, pentru a ajunge la publicul tinta. Noi, dupa atat de multe interactiuni cu clientii, incercam sa ne facem treaba cat mai bine. Cei care au inchiriat masini de la noi, am decis sa ne recomande celor dragi. 

Cat de frumos din partea lor! Le multumim tuturor celor care ne-au recomandat serviciile noastre de rent. Suntem recunoscatori pentru toate recomandarile trimise. Unele s-au transformat in rezervari si implicit clienti multumiti. V-am promis cinci motive care v-ar putea determina sa inchiriati o masina de la noi in Cluj Napoca. Hai sa le luam pe rand! 

1. Profesionalism dedicat in fiecare zi 

Avem un obiectiv maret, aplicabil oricand cineva ne contacteaza: vrem sa oferim acces la masina aleasa, fara ca stresul sa-si faca aparitia. Clientii au nevoie de un proces facil si fluid de rezervare. Nimeni nu vrea sa intampine dificultati atunci cand urmeaza sa inchirieze un autoturism. Timpul este pretios. Fuge prea repede de ei si cateodata nici nu-i sesizam trecerea. Din acest motiv, Alfa optimizeaza timpul pe care-l petrece orice client pe site-ul oficial prin introducerea unui sistem simplu de rezervare: 

1 – Cereti o oferta pentru masina care va intereseaza + 2 – Completati detalii rezervare cu selectare de optiuni (din cele disponibile: Scaun copil, Protectie START, Full-Insurance si GPS) + 3 – Date Personale (cu preluare si Predare) + 4 – Metoda de plata (Plata numerar; Plata la livrare cu cardul; Plata cu cardul in avans; Plata prin Transfer Bancar); Ce poate fi mai usor de atat?
Ati trimis cererea de oferta si noi revenim cu ea. Totul decurge rapid si in completa transparenta. Suntem mereu in legatura cu clientul, mai ales daca are intrebari sau pur si simplu vrea sa stie anumite lucruri despre masina sau procesul de rezervare. Simplu si eficient. Chiar asa este! 

2. Fiecare client este important

Oricine apeleaza la serviciile Alfa Rent-a-Car este important. Nu conteaza de unde veniti sau ce job aveti, noi suntem implicati 100%! Obiectivul principal al firmei Alfa este satisfactia clientilor. Ei vor beneficia de atentia noastra si evident, de servicii ireprosabile. Avem experienta necesara pentru a oferi solutii sigure de inchirieri auto. Raspundem cu drag la cererile primite. Punem accent pe calitate si asiguram stabilitate auto. 

Oricand aveti nevoie de un autoturism, apelati fara retineri la serviciile Alfa. Am demonstrat in repetate randuri ca suntem parteneri de incredere pentru atat de multi clienti. Folositi formularul online si alegeti masina care considerati ca este potrivita pentru drumul pe care urmeaza sa-l faceti! Membrii echipei Alfa muncesc pentru a satisface nevoile clientilor. Roman sau strain, clientul Alfa are parte de suport dedicat. Cum ar fi sa aveti mereu aproape pe cineva care nu o sa va dezamageasca? Acest sentiment este impartasit de toti cei care au inchiriat masini de la noi.

3. Avem masini pentru orice nevoie de transport (aproape!) 

Dezvoltarea unui parc auto necesita timp, intuitie si analize seriose. Specialistii Alfa intreprind studii serioase la posibilitatile auto care pot forma parcul. Cateodata studiile depind de posibilitati financiare de investitie sau de contextul pandemic. Daca avem in vedere ultimul element mentionat, nu-i de mirare ca atat de multe firme rent a car si-au suspendat activitatea. A fost o perioada dificila, cu multe cumpene, unele greu de depasit.

Alfa rent a car a fost alaturi de toate persoanele care au avut nevoie de masini in 2021. Intentionam sa facem acest lucru in 2022. Se anunta a fi un an complicat, cu multe provocari. Speram sa nu mai apara surprize neplacute si lucrurile sa revina la normal. Romanii au nevoie de speranta si stabilitate. De fapt, toata lumea are restante la aceste doua capitale. Daca 2022 o sa fie mai darnic cu industria turistica si de servicii complementare, ramane de vazut. 

4. Seriozitate si promptitudine 

Seriozitatea ne defineste fiecare faza a activitatii. Clientii au nevoie de colaboratori eficienti si de incredere. Fiecare rezervare este tratata cu maxima atentie. Fie ca putem sau nu sa onoram o cerere, raspundem cu respect si claritate. Daca cineva inchiriaza un autoturism de la Alfa, are certitudinea ca lucrurile vor decurge in directia potrivita si ca nu o sa intampine dificultati. 
Un alt element important pe care merita sa-l aveti in vedere este promptitudinea cu care tratam fiecare inchiriere. Raspundem rapid si cu detalii utile. Timpul clientului este important, mai ales cand se afla in faza de logistica si planificare. El trebuie sa imparta orele disponibile si sa profite la maximum de ele. Nu dorim sa le rapim nici macar un minut! 
Promptitudine? DA! Intotdeauna am fost la inaltimea asteptarilor clientilor. Raspundem rapid. Oferim detalii utile despre cererile primite. Clientii au nevoie de informatii clare si transparente. Ei castiga timp si se pot decide mai usor daca oferta este buna.  

5. Flexibilitate 

Adaptabilitatea la caracteristicile cererii de rezervare asigura succesul pe termen lung. Noi suntem flexibili si cautam solutii inteligente pentru fiecare client. Personalizam experientele de inchirieri auto. Adaugam profesionalismul agentilor Alfa in mix, si clientii au parte de servicii de calitate in Cluj Napoca. 
Unii clienti stiu exact ceea ce isi doresc de la o masina. Altii nu. Noi suntem la dispozitia clientului in fiecare moment al rezervarii. Ne asiguram ca lucrurile decurg fara probleme si mai ales, fara intarzieri. Flexibilitatea este un calitate unica a firmei noastre. Daca rezervarea inseamna o munca extra, facem acest lucru pentru a ne asigura ca clientul are parte de o experienta placuta!

Recomandare:
Daca urmeaza sa veniti cu avionul in Cluj Napoca, rezervati masina din timp. De ce? Asa va asigurati ca aveti acces la autoturismul dorit si nu o sa vina alt client cu aceeasi intentie. De asemena, in perioadele aglomerate (Craciun, Paste si sezonul estival) majoritatea firmelor de inchirieri auto primesc cereri peste cereri. Asadar, ar fi util sa fiti prevazatori. 
Intrati pe site-ul nostru si faceti rezervarea in ritmul vostru. Nimeni nu va grabeste. Suntem si noi la un telefon sau e-mail distanta. Profitati de disponibilitatea agentilor Alfa si inchiriati fara stres autoturismul optim! 

Stiti cat de usor ne puteti contacta? 
De la inceputul activitatii noastre in industria rent a car, ne-am propus sa fim aproape de clienti. Oricine doreste informatii despre cum decurge fiecare faza a rezervarii sau autoturismele disponibile spre inchiriere in Cluj Napoca, ne poate contacta la numarul de telefon +40.748.166.966 sau la adresa de e-mail contact@alfa-rentacar.ro
Speram sa descoperiti Romania cu o masina Alfa! 

Rezerva acum

+40 748 166 966